"Nietzsche'nin Zerdüşt'ün başına yazdığı söz,bütün felsefe metinleri için geçerlidir:"Herkes ve hiç kimse için"...Bu da şu demek:Anlayabilecek durumda olan herkes anlayabilir;ama,işte,hiç kimse o durumda değil..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Felsefe,sözü edilemeyen bir şeyin açlığıdır-işte felsefe,bir şeyin sözünü etme açlığıdır-
sözü edilemeyen;edilmeye çalışılmaması gereken;
edilmesi olanaksız
bir şeyin..."