Göksenin

@Gksenn·
·
sabitlendi
Ama şu dünyadan kimseyi gerçekten sevmeden geçip gidenlere göre yine de şanslı hissediyorum. Yani diyorum ki, dönmeyeceksen de mühim değil, bu duygu bana yeter, senin canın sağ olsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bazen kalbime bir acı oturuyor, çıkaramıyorum. Yardım eder misin? Son kez beni bir günlüğüne bile olsa sever misin?”
İnsanların bu kadar kötü olmalarının nedeni, belki de sadece acı çekmeleridir.
Ah! Dostum! İnanın bana, bu dünya aslında tamamen insanlarla taşak geçmek için yaratılmış koskocaman bir kandırmacadır.
"Yaz bana ki tamamen çökmeyeyim.." diye bitirmiş bir mektubunu Dostoyevski..