Kim daha temiz?
Üstü başı parlayan mı?
Yalan konuşmayıp yüreği ışıldayan mı?
Kim dost?
Yara bandı yapıştıran mı?
Yaralarını öğrenmeye çalışan mı?
Hangisi gerçek?
Ölüm mü?
Yaşam mı?
İnsanın gece çöktüğünde, yıldızlar belirdiğinde ve hiçliğin ortasında yapayalnız kaldığında neler hissettiğini, hastalık gibi kanını saran yabancı duyguları, hayatın ve gecenin gerçeklerini birer birer başkasına fısıldaması mümkün müdür?
"İnsan bir şeyi biliyorsa biliyordur ve bilmiyorsa öğrense iyi olur. Ve öğrenene kadar en iyisi susmak veya en azından bir şeyler öğrenene kadar ağzını açmamaktır."