📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cibran'in okuduğum iki kıtabindan da güzel alintilamalar yaptım. Bununla beraber yorum yapmak istemiyorum. İncil okuyormuş gibi hissettim. Belki de ongargili yaklasiyorumdur. Bilemiyorum. Üzgünüm mutlaka okuyun diyemeyeceğim .
.....dostum, var olan her şey, var olan her şey hesabına yaşar daima; var olan her şey de kıyısı olmayan bir inançta, o En Yüce'nin cömertliği içinde yaşar."