Gülseda Öztürk

Yazmak, buz tutmuş kaygı birikintisini gerçeğin parlak ışığıyla eritebilir.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sessizlik acıdır. Ama çıkış yolu olan bir acıdır. Konuşamadığımız zaman, yazabiliriz. Yazamıyorsak, okuyabiliriz. Okuyamıyorsak, dinleyebiliriz. Sözcükler birer tohumdur. Dil yaşama dönebilmenin yollarından biridir. Bazense sahip olduğumuz en hayati rahatlatıcı unsurdur.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Anlatılmamış bir hikayeyi içimizde taşımaktan daha büyük bir acı olamaz.
Sayfa 37·Kitabı okudu
En dibe vurduğumuzda alttaki sağlam temelimizi keşfederiz. Oradan başlayarak kendimizi yeniden inşa edebiliriz.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Dibe vurmanın en iyi yanı artık düşecek yer kalmamış olması.
Sayfa 32·Kitabı okudu