Sessizlik acıdır. Ama çıkış yolu olan bir acıdır. Konuşamadığımız zaman, yazabiliriz. Yazamıyorsak, okuyabiliriz. Okuyamıyorsak, dinleyebiliriz. Sözcükler birer tohumdur. Dil yaşama dönebilmenin yollarından biridir. Bazense sahip olduğumuz en hayati rahatlatıcı unsurdur.