Korkaklar doğal suçlulardır. Hakikatle yüzleşmek yerine, onu görmezden gelirler. Sanki üstlerine vazifeymiş gibi olanı biteni örtbas etmeye çalışırlar.
İnsan karmaşık bir mahluktur. İyinin içinde kötü, kötünün içinde iyi…Ne ruhumuz var ama… Mübarek, muharebe alanı gibi…Her an, her dakika iyiyle kötü, doğruyla yanlış, şefkatle nefret cenk etmekte…
Bir şeyler elimizden alındığında, geride kalan şeyler daha değerli olur. Yalnızca görünürlükleri değil, yoğunlukları da artar. Genişlik azaldıkça, derinlik artar.