" Ancak yüzüklerini gözden geçirdikleri zaman onun kim olduğunu tanıyabildiler." Dorian'ın seçtiği kolay bir yol oldu. Belki de yine kendisi için iyi ve kolay olanı seçti. Aslında ölü portreye saldırıp yine bütün suçu portreye atıp ona saldırırken kendini öldürdü. Dorian kendine kıyabilecek biri hiçbir zaman olmadı. Bunu yapmak istemezdi eminim. Daha çok vicdan hesaplaması yapması. Suçunu itiraf etmesi. Kulaklarının ve kalbinin yaptıklarını algılaması... Galiba bunları düşünecek ve kaçacak yer ve vaktinin olmaması...