Temyiz Talebim reddediliyordu de ne yapalım O halde öleceğim başkalarından daha erken ölecektim orası aşikardi ama herkesin bildiği gibi hayat Yaşamaya değmez aslında doğal olarak başka kadınlar ve Başka erkekler yaşamaya devam edeceklerini Üstelik bu Binlerce yıl böyle sürüp gideceğine göre, ha 30 yaşında ölmüşsün ha 70 bir önemi olmadığını biliyorum Uzun lafın kısası bu gün gibi ortada Bugün olmuş ha 20 yıl sonra Neticede ölen yine ben olacaktım.