Kar onda hayatin güzelliği ve kısalığı duygusunu uyandırıyor, bütün düşmanlıklara rağmen aslında ınsanların birbirine benzediğini,alemin ve zamanın geniş, insanın dünyasının dar olduğunu hissettiriyordu. Bu yüzden kar yağınca insanlar birbirlerine sokuluyordı Kar sanki düşmanlıkların, hırsların öfkelerin üstüne yağarak onları birbirine yaklasitiriyordu.