sarah jio muhteşem kalemiyle anlatıyor duygusal ve akıcı bir kitap.Üç günde okudum hiç sıkılmadan diğer sayfalara geçebiliyorsunuz hikaye yaratıcı.Kesinlikle okunması gereken bir kitap
İlk bölümler akıcı değil okumaya devam ediyorum yazar kendi hayatını yaşadıklarını anlatıyor sanırım ikinci yarısında sonuca ulasacagım anksiyete ve depresyon ile basa çıkma yöntemlerini anlayamadım kitap çok sıkıcı son çeyrekte bıraktım