Kitap hayatı algılamamı, hayata bakıl açımı ve bir şekilde yerini doldurmaya çalıştığım boşluğun dolmasına direkt olmasa da ciddi anlamda yardım etmiştir. Benim için yeri çok farklı çok değerli bir kitaptır. Eğer okunmadı ise ilk fırsatta ve dingin kafa ile okunmasını tavsiye ederim.