"Totoca, çocuklar emekli midir?"
"Ne?"
"Edmundo Dayı hiçbir şey yapmadan para kazanıyor. Çalışmasa da belediye ona her ay para ödüyor."
"Nolmuş yani?"
"Çocuklar da hiçbir şey yapmazlar, bütün gün yiyip içip uyur, üstüne bir de anne babalarından para alırlar."