Kitabın ilk 100 sayfası zor ilerliyor ancak devam ettikçe içindeki gerilim ve gizem sizi kitaba bağlıyor, kitabın sonuna yaklaştıkça evet şimdi öğreneceğiz hadi şimdi öğrenelim diye diye kitabı bitirdim:) o beklediğim şey hiç olmadı tam zirveye çıkacakken yazar oldukça basit bir olguyla durumu bağlayıp kitabı bitirdi:) Kitabın sonuna kadar heyecanım dorukta mıydı? Evet. Peki sonu aynı heyecana karşılık verdi mi? Hayır.
Ortalama bir gerilim romanı kesinlikle polisiye değil. Polisiye yazıyor oluşu sizi yanıltmasın.
Okuma tembelliği (reading slump) dönemindeyseniz bu kitabın iyi gelebileceğini düşünüyorum.
Sevgiler