Baler Talu

‘Ömür Hanım, öyle bir acı ki bu, ölen yaşayanda her gün yeniden ölüyor, yaşayan ağlamadan kimseyi sevemiyor.’
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
‘Eğilmiş ak göğsünün eziğine Mezarında çiçeklenip duruyor Tanrı.’
‘Tuttum şiirler yazdım unutma diye beni.’
‘Ölüm değil büyük ceza Her zerresi yalnızlık Bir dünyayı sevmek hâlâ.’
SELVİNİN ALTINDA Limoni bir selvi diktim bağına Orada da bir hayatın olsun diye Nazmi elimden tuttu can suyunu verirken Güneş taşıyacak sana soğuk havalarda Gidip gelip yapraklarını öpüyorum Dallar uzanıp yaşlarımı siliyor Yüzüm gözüm toprağından bir dua Sen evsiz yapamazsın Alıp getiriyorum Ben ölmeden sana ölüm yok, bunu unutma Dünyanın bütün çiçekleriyle Bütün şarkılarıyla, şiirleriyle Murat damlası, acı salkımı çocuklarıyla Burada tutacağım seni.