Alışılmışın oldukça dışında, zorlayıcı ama bir o kadar da güzel.. her okuyucuya hitap etmeyebilir, hele okuma alışkanlığı henüz oturmamış okuyucuların bu kitaba biraz zaman vermesinde fayda olduğunu düşünüyorum.
Her okuyucuya hitap etmeyebilir, ama post-modern tarzını ben çok beğendim. Okuması da anlaması da oldukça zor ama katmanlarını sorgulatması ve farklı bakış açıları sunması oldukça etkileyici..