Zaman içine işliyor insanın, neden boşa geçti? Bazen yetersiz geliyor insan kendine; toparlanmak için bir kitap, bir dokunuş, bir söz, bir... , ne ? Onu fark edersen doğrulup harekete geçeceksin ve yeni fikirlere gebe olacak zihnin.
... "Birçok insan önceliği kendilerine vermeye alışık değildir, ancak kendimize oncelik tanımak tamamen uygun olandır. Bunu yaptığımız için bencil olmuyoruz. Bencillik, bizimle başlar ve biter; kendimizle ilgileniriz ve geri kalan herkesi boş veririz. Bu, kendini korumadır; yani: Ben kendimle ilgileniyorum, bu yüzden başka kimsenin yanında olamam. İyi birnes, anne, baba, evlat, kardeş, arkadaş/çalışan olmak için, önce kendi ihtiyaçlarımızla ilgilenmeliyiz. Kendini koruma, oksijen maskemizi önce kendimize takmaktır, Böylece etrafımızdakilere yardım edebiliriz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
... "Herkesin gerçeklik algısı, kendi gerçeğidir. Doğru ya da yanlış, iyi ya da kötü üzerinde anlaşmaya varılmış bir şey yoktur. Sadece kisisel tercihlerimiz ve bireysel zevklerimiz var." ...
... "Eğer kendinizle ilgilenmeye ayıracak zaman ve enerjiniz olmadığını düşünecek kadar stresliyseniz, bu, yenilenmeye en çok ihtiyacınız olduğu zamandır. Kendinizle ilgilenmeye öncelik vermek, sadece sizin verebileceğiniz bir karardır ve davranışı değiştirmek biraz çaba gerektirir."...