GoodNightMoon

Éric-Emmanuel Schmitt Online Söyleşisi
📚 Bu akşam edebiyat dünyasının en büyük isimlerinden biriyle aynı yayındayız. Milyonlarca okura ulaşan, eserleri onlarca dile çevrilen, çağımızın en çok satan ve en popüler yaşayan Fransız yazarlarından Éric-Emmanuel Schmitt birazdan Bi Dünya Kitap Grubu’nda bizlerle olacak. “Bayan Ming’in Hiç Olmayan On Çocuğu”, “Oscar ve Pembe Hanım”, “Mösyö İbrahim ve Kuran’ın Çiçekleri” gibi unutulmaz eserlerin yazarıyla edebiyat, hayat, insan ruhu ve hikâyelerin büyüsü üzerine unutulmaz bir geceye hazır olun. ✨ 🎥 YouTube canlı yayını 🕘 Saat 21.00 🌍 Çevirili özel söyleşi 👩🏽‍⚖️ Aysu Koçali Fatma Cihan Akkartal Eric Emmanuel Schmitt Bayan Ming'in Hiç Olmayan On Çocuğu Bazen bir yazar yalnızca kitap yazmaz; insanların dünyaya bakışını değiştirir. Bu gece onlardan biriyle buluşuyoruz. Tüm kitapseverleri bu özel yayına bekliyoruz. 📖🔥
1000Kitap
GoodNightMoon
Harika bir söyleşi bizi bekliyor 💫
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazarından hediye "KİTAP ÇEKİLİŞİ!" /SONUÇLANMIŞTIR!
Merhaba Sevgili Kitap Dostları, Yazarımız Oğuz Yılmaz, aranızdan 5 kişiye -benim de severek okuduğum- son kitabı Şimal Yıldızı'nı hediye etmek istiyor. ⚠️Yapmanız gereken tek şey yoruma katıldım yazmak! (Daha çok kişiye ulaşması için paylaşabilirsiniz.) 📘Kitap doğrudan Kitapyurdu.com'dan adresinize, kargo ücreti ödenmiş olarak gelecektir. Hafta sonu açıklarım! ‼️DİPÇE: Uygulamayı kullanan yazarımızı desteklemek için yapılan bir paylaşımdır. Takip, beğeni şartı yoktur. Katılmak istemeyenler görmezden gelebilirler.
Kitap Çekilişi
GoodNightMoon
Katıldım Okuru bol olsun Oğuz Yılmaz
Hediye
Bugün güzel bir haber aldım. Çok Tuhaftı Ağlayamadım" öykü kitabım 2. Baskıyı yaptı. Mutlu oldum 😊Okuruna minnetle. Bu mutlulukla kitabımı iki kişiye hediye etmek istiyorum. Yorum yapıp paylaşmanız yeterli. Şimdiden herkese çok teşekkür ederim. Çok Tuhaftı Ağlayamadım
1000Kitap
GoodNightMoon
Okuru daim olsun 💫
1K nın sevgili okurlarına , LÜTFEN okuyunuz
Beni üzen bir konu var. Paylaştığımız alıntıların onlarca kişi tarafından görülüp çok az hatta bazen sadece 3-5 kişi tarafından beğenilmesi … Bu beni gerçekten üzüyor. Bazen tabiri caizse bu uygulamada paylaşılmaması gereken , kitap dışı ve ‘gereksiz şeylere’ yüzlerce beğeni geliyor. Bunu görünce şunu düşünüyorum ; buraya kitap ve ilgili konular için giren okurların , kitap dışı gönderilerin paylaşılmasından hoşlanmadığı halde neden alıntılarımızdan , incelemelerimizden , iletilerimizden daha fazla beğeni alıyor ? Bu uygulamayı kitap dışında kullanan insanlar daha mı fazla ?Yoksa biz mi bunlara izin veriyoruz ? Bu uygulamaya kitap için giren sevgili okurlar “Lütfen kitap , şiir vs ilgili şeyler dışında paylaşıma hiç bir şeye etkileşim vermeyelim . Bu sayede onların burda sıkılıp ilgili uygulamalara gitmelerine yardımcı olmuş olur ve tabirimi mazur görün ama saçma sapan insanlar amacı dışında hesaplar , paylaşımlar görmemiş oluruz. Siz sevgili okurlardan tek ricam bugünden itibaren hepimiz dikkat edelim. 6 ay oldu bütün sosyal medya hesaplarımı kapattım ve sadece 1K var. Alıntıları incelemeleri okumak hoşuma gidiyor. Burası yorucu ve boğucu hayattan kaçıp sığındığım tek yer. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım bir sürü kitap okura denk gelir ve eminim benim gibi düşünen onlarca insan var.
GoodNightMoon
Durum tam da bu. Çok da uzağa bakmaya gerek yok, böyle bir serzeniş yazdığınızda onlarca yorum yüzlerce beğeni alırken, bir kaç satır alttaki güzelim Oğuz Atay alıntıları çok daha az etkileşim almış. Daha ne diyelim 🥹