Okuduğum kitaplar arasında ilginç olabilecek nitelikte bir kitap. Yazarın ilk bu kitabıyla başladım ama son olmayacağına eminim. Farklı bir kurgusu var dili ağır degil betimlemeleri oldukca sağlam. Olay örgüsü aşırı kuvvetli degil ama insani yormuyor. Beni bağladı kitap bitirene kadar aklım hep kitapta kaldi. Ama kitap çok ağır o biraz sıkıntılı.
Genel olarak beğendim.