Gözde Basat

Gözde Basat
@Gozdebasat
Puan vermedi·406 syf.··
2024 6. kitabı
Spoiler içerebilir. Ah Eylül. Nasıl da insanların madde bağımlıları sadece kopuk veya sorunları olan ailelerin çocuklarından çıkar tezini çürüttün. İzmirden İstanbula boğaziçinde psikoloji okumaya giden gencecik kızımız yurtta tanıştığı ufacık tefecik ama neler neler yaşamış Dünyadan bahsediyoruz temel olarak. Dünyanın yaşadıkları düşünülürse içinde bulunduğu bataklık ve etrafındakiler hep onun altın vuruşla öleceğini belli ediyordu belki de. Mutlu bir ailenin biricik kızı Eylül ise Dünya vasıtasıyla girdiği bu uyuşturucu içki vb bağımlılık dünyasına hiçbir sorunu olmadan bağımlı oluyor işte. Arkadaş ortamı belirler diyoruz ya ama eylülün bağımlı olmayan herhangi bir arkadaş grubu da var. Etrafında onu seven aşık Anıl arkadaşı da varken o Dünyanın dünyasından Tarıkı istiyor. Başlangıçta da Tolga ona çekici geliyor. (Yazarın kitaplarının genelinde ana karakter kızımıza aşık enerjik güleç bir erkek ortaya çıkıyor ve kızımız asla bu kişiyle beraber olmuyor burada o kişi anıl pirayede ise ömerdi). İstediğim zaman bırakırım demesi herkese tanıdık gelecektir. Herkes bunu duymuştur birisinden. Aslında etraftakilerle beraber bir çok defa bırakıp 2 3 ay temiz kalıp tekrar başlaması, bunu yoksunluktan değil de belki de sadece özlemden yapması her zaman bir sorun olmayacağını sadece istemenin yeterli olduğunu gösteriyor. İşte o yüzden herkes bağımlı olabilir diyebiliriz. Sorunlarla başa çıkamayan birisine bağımlıdır diyemezsek tamamen sosyal ortamı sağlıklı görünen birine de bağımlı değildir diyemeyiz. Eylül dünyayı ne kadar severse sevsin kendine yaptıklarını asla açıklamaz bu. İstemezse kullanmazdı da diyebilirim ben ortamdan uzaklaşırdı vb bir sürü frosatı vardı ama o yapmadı bunı tercih etmedi sadece. Dünyanın ölümünden sonra o da eroinla dansını eroin beni yenemez diyerek
Edebiyat
Eroinle DansCanan Tan · Doğan Kitap · 202521,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·286 syf.··
2024 3. kitabı
Kırmızı oda,masumlar apartmanı dizilerinin ilham alınan yazarı Gülseren Budayıcıoğlunun ikinci kitabı. Fahişelik? Mazoşistlik ve eşcinsellik bu kitabın 3 rengi. Annesi kardeşi ve kızı fahişe olan Melihanın saşını kazıtıp psikiyatra gelmesini dinliyoruz. Çocukluğunda annesi yanında olmayan sadece babası olan ve babası da onu taciz eden büyük iş insanı ve herkesin sevdiği ama erkekleri arayan adam. Babası küçük yaşta öldüğü için annesi ve teyzeleriyle büyüyen kadınların mahrem yerlerini her zaman gören ileride de mazoşist olup kendini sahibesini döndüren Salih?. Yıllar sonunda iş adamımız erkekleri bırakmış, salih ise mazoşistlikten vazgeçip herhangi "normal" erkek gibi kadınları tek seferlik kullanıp gidiyor. Ama sıkılmış ve ilişki istiyordu en son. Ne kadar normalleşmii olmak bu günümüz dünyasında bilmiyorum. Ankaradaki zamanın tek psikiyatri kliniği olduğu için melihanın kızı da bir zaman sonra buraya gelmiş. Birbirlerini tanıyan iş insanımız ve salih de burada karşılaştılar. Oh my got inanmıyoruz nasıl karşılaştılar burada yaa vay be ne kadar ilginç. Parası olanın daha çok tercih ettiği e zaten herkesin sevdiği TEK kliniksin ya doktorcuğum sence neden buraya geliyorlar. Psikiyatrın hastalarının mzelini hem tvye hem kitaplaırna bu kadar rahat yazması etik alanında çok tartışmaya açıktı. Danışanlarıöım adını gizliyorum dedi ama o kadar fazla medyaya yayıldı ki zamanları belirtilen ayrıntıları o kadar tahmin ettiler ki şu kişi gerçekte bu dedi ama gerçek mi bilemiyoruz tabi. Pandemi ve sonrasında madalyonun içi masumlar apartmanının kitabı ,kırmızı oda zaten tüm kısa hikayelerden oluşuyor,doğduğun ev kaderindir,yalı çapkını? hem kitapları hem de dizilerle bir psikolojik furya aldı başını gitti. Şu an çok fazla bu konulu diziler yok hayır daha kötüsü var ama yine de
Günahın Üç RengiGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201916,5bin okunma