Kitabı beğendim okunmasını tavsiye ederim. Kitabın yarısına kadar çok zevk alarak ve bağlanarak okumadığımı itiraf etmeliyim. Yarısından sonra yavaş yavaş konu beni içine çekti ve merak duygusuyla sayfaları çevirmeye başladım. Konu ilerleyişi supriz unsurları şaşırtma taktikleri bende işe yaradı güzel bir tecrübeydi. Teşekkürler Trendeki KızPaula Hawkins