Indirdigim kitap 1236 sayfaydi. Isimleri kim olduklari vs not alarak okuyabildim. Cooook uzun geldiğinden okumakta zorlandim. Okuma koltugumda otururken uyuyakaldim.(bir gözümu açtim ki elimde telefonum yoktu. Epey sasirdim. Annem saklamis) Rus edebiyati bana agir geldi. Konusu guzel olabilir ama uzun ve gereksiz insanlarla dolu gibi. Benlik degilmis. Daha cok havanin soguk ve yagisli oldugu sonbaharda okumak guzel olur. Ben öyle düşünüyorum.