Biyografi okumak mi yoksa yabanci kelimelerin arasinda bogulmak mi beni zorladi bilemedim. Oturduğum yerde uyudum. Saskinim. Okumaktan adeta sogudum. Neymis efendim okumak bilmedigin kelimeleri gorup anlayinca anlamliymismismis. Ben almiyim. Bu yazara ara veriyorum biraz. Listemde olmasa okumazdim. Evde kutuphane rafinda durdu icini acmak istememistim. Hakliymisim. Uyukunuz kacinca yuzde yuz uyutur.