Kitap okumayi seviyorum. Buradaki amacim sadece kitaplar hakkinda insanlarin fikirleri ve begendigim yazilari alintilamak.LUTFEEEEEN TANISMAK ICIN YAZI YAZMAYIN. Cevap yazmam. Ustelerseniz engellerim.
“Yolun sonu” dedim.
“Her yolun sonu yeni bir yolun başlangıcıdır” dedi. “Hiçbir yol hiçbir zaman duvarla sonlanmaz. Bir geçidi vardır muhakkak. Sadece sen göremiyorsundur.”
Bununla birlikte Doğa da küsmüş. Her yerde kuraklık ve salgın hastalıklar peyda olmuş. İnsanlar mutsuzluğa kapılmışlar. Yaşanan endişe, korku ve mutsuzluklar Boğa Kralı’nın umurunda bile değilmiş. Hatta, halkın bu huzursuzluğu kralın işine bile geliyormuş zira insanlar ne kadar mutsuzsa, onlan yönetmesi de köleleştirmesi de o kadar kolaymış.