kitap yorumlarını okumuştum. sıkıcı olduğunu bilerek okumaya başladım ama inanın sıkıntıdan patlamakla uyku arasında gidip geldim. bazen ne anlatıyor bu diye defalarca okudum. kendimden şüphe ettiğim hiç olmamıştı. ilk hikayeyi korku hikayesi olarak dinlemiştim. konu biraz saçma ama onun bile gideri vardı. sonra hiç birini beğenemedim. listemde olmasa asla okumazdım. aşırı sıkıcı aşırı aşırı benim için fiyasko hatta hayal kırıklığı. bu kitabı eleştirenler çoooooooooooooooook haklıymış , az bile söylemişler.