İnsanoğlu değişmeye, başka bir şey olmaya, doğasını zorlamaya çalışıyor işte mutsuzluğun ve savaşların kaynağı bu.
Kısacası azizim, insan insan olarak yaşamalı..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- "Artık birlikte seyahat eden, can yoldaşlığı eden pek kimse kalmadı." dedi.
-"Nedendir bilmem belki de herkes birbirinden korkuyor bu dünyada.."
Gerçekten de öyle değil mi yaşadığımız bu zamanda. Birbirimizden kaçıyoruz, güvenemiyoruz hatta insanların içinde insanlara hasret yaşıyoruz.
Dostlukların temelini düşündüren ve insanların vicdanını sorgulatan çok anlamlar barındıran herkese örnek teşkil eden minnoş bir kitap.
Okumadıysanız mutlaka okumalısınız.