Herkes bedeninin ihtiyaçlarını karşılamak için mücadele ediyor, mal mülk biriktiriyor ama içimizdeki ruh açlıktan ölmek üzere. Çünkü ruh bu dünyadan değil. Buradan gelmedi gökten geldi. Ve bu dünyadaki hiç bir şey onu besleyemez. O gökten geldi ve yalnızca göksel olanla beslenebilir o da vahiydir. Vahyin amacı ruhumuzu beslemektir.
Bu dünya hayatında bir insana verilebilecek en düşük mertebe köleliktir. Bu terimi kullandığınızda insanlar bunu aşağılayıcı ve utandırıcı bulurlar. Oysa kölelik Allah'a bağlandığında insan için Allah'ın kölesi olmaktan daha yüksek bir varoluş makamı yoktur. Çıkılacak en yüksek makam Abdullah( Allah'ın kulu) olmaktır.