Bebeklik döneminde atılan tohumun meyvesini ergenlik döneminde çiçek açarken görür insan. Ergenlikte ayağına batan taş muhtemelen oraya daha çocuğun bebeklik döneminde düşmüştür.
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Bundan sonra diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum. Başında dua ile başlaması ayetleri açıklayış şekli gerçekten güzeldi. İnsanı gerçekten derin bir tefekküre sevk ediyor.