Keçê Kurdan

Keçê Kurdan
@Gsulsw
Şu dünyada kimsenin bulamadığı huzuru arayacak değiliz! Kalkar abdest alır. Huzurda eğiliriz.
"Allah'ım ümmetin suskunluğunu sana şikayet ediyorum"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu. Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman'a kalırdı. Ölüm satın alınsaydı Nemrut tutar alırdı. Çıkmadık canlara derman olurdu, Lokman Hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmadık biz, umudumuz hep Allah'tandı. Derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin? Zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen! Nasıl olsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak. Bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak."
Ölüm güzel şey, budur perde ardından haber Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber?
Ey sınırı geçip dönüş ümidini kaybedenler! Kapı açık! A. Ali Ural
Zamanı ögrendim. Yarıştım onunla... Zamanla yarışılmayacagını, zamanla barışılacağını, zamanla ögrendim... Mevlana Celaleddin-i Rumi
Edebiyat