Kelebeğin ömrü kısa diyoruz da,
insan ömrü çok mu uzun..
üç günlük dünya..
dün.. bugün.. yarın..
o nedenle kırmayın..
ne size güvenmiş bir kalbi..
ne de size gücenmiş bir kalbi...
Hoşça kal, en sevdiğim yabancı...
Sanırım artık yine yabancıyız ama bu kez anılarla.
Benim için yaptığın her şey için teşekkür ederim.
Biliyorum ki senin gülüşünü, kokunu, gülümsemeni ve seninle ilgili olan her şeyi gerçekten özleyeceğim.
Bir daha hiç karşılaşmazsak, hayatının geri kalanında mutlu olmanı dilerim.
Teşekkür ederim...
Ve son kez: Seni seviyorum.
Elveda en sevdiğim yabancı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
baktım gülüşünden güzel şiir olur
sevdim gitti…
sen yüzüne sürgün olduğum,
madem sevmiyorsun
o zaman sahip çık gözlerine…
dönüp,
dolaşıp,
değmesinler gözlerime.
belki de konuşuyordur gözlerin,
ama ben gözce bilmiyorum ki…
sessizce biliyorum,
usulca biliyorum,
masumca biliyorum…
sahi sarkıntılığa girer mi acaba
ayrılırken gözlerimin sana sulanması?
dökmeye niyetim yok içimi…
zor sığdırdım zaten.
özledim.
söyleyeceklerim bu kadar…
kısa ve derin.
bu arada
” kimse benimle oynamıyor ” diye ağlayan çocuk
sen büyü hele
ne oyunlar oynayacaklar seninle
ve bugün bir kez daha anladım
adamlığı kadınlardan öğrenecek erkek çok…
Cemal Süreyya
Ben Seni sevmeseydim Nerden bilirdim
Uzakları..
Sabretmeyi..
Yokluğu…
Ençok da beklemeyi….
Özledim be Adam
Sakallarını özledim
Gözlerindeki derin bakışlarını
Sevgini özledim..
Gülerek birşeyler anlatışını
Ses tonunu özledim..
Ben senin herşeyini özledim...
Bir sarilsam üstüm başım sen koksa....
Ahh bi sarılsak...