Yazar yine özgün bir dünya yaratmışsa da Silo serisi kadar başarılı bulmadım.
Yazar ilişkiler dinamiğini okuyucuya aktarabiliyor fakat olay örgüsü hakkında nedenler, nasıllar havada uçuştu. Hikayede karanlıkta kalan bir çok nokta oldu ve final de aynı şekilde...
+ 18 arkadaşlar.
" Şartların ayırdığı aşıklar yıllar sonra kaldıkları yerden devam edebilir mi? " , hikayesidir. Yazarın romanları kolay okunuyor ve benim için hala çerez kitaplardan.