Durup ardına bakan kadınların tarihte en büyük örneği Hz Lut'un karısı değil mi? acaba o yüzden mi tuz direğe dönerek taş kesildi? hepimiz kendi tarihimizin içinde bir noktada durup, çok arkamıza baktığımız için mi taş kesiliyoruz? hayatımızı yenileyemiyor yeni başlangıçları göze alamıyor Bütün hayatı yalnızca yitirilmiş mazi sanıyoruz? durup derinleşmekten korkan bazı kadınları hız kurtarırken bazı kadınlarıda yavaşlık öldürüyor galiba..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyadaki bütün kitapları okuyacak kadar zamanım kalmadığını anlayacak yaşlara geldim. yetinmenin yaşlarına aramanın da bulmanın da anlamının solduğu yaşlara.. kitapların söylediklerine inancının azaldığı yaşlara...
Neden herkes kendi yaşam deneyiminde şimdi ulaşmış olduğu yeri insanlığın geldiği son nokta sanır? Geride bıraktığını düşündüğü insanlara karşı hafif küçümseyici hafif Yalvaçlık taslayan bir tavırla onları ille de kendinin bulunduğu yere Bu bir üst "merhaleye" çağırır
Biz okumuş yazmış insanlar çoğu kez fikir beraberliklerini arkadaşlık sanırız. Oysa arkadaşlıklarla çağrışımlar gibi hayatta ilişkin dağınık ayrıntılarla çatılır... bir zamanlar paylaştığın fikirler zamanla neredeyse anımsanmazken bir Yaz Akşamı komşunun bahçesinde yetiştirdiği biberlerle yapıp getirdiği bir tencere dolusu zeytinyağlı dolma hatırasını yıllar sonrasına aynı kuvvetle taşır