8 saatlik İstanbul yolculuğumda bana eşlik eden kitap..
Malcolm X, onun uyuşturucu, hırsızlık vbg suçlarla hapishaneye düşmesi, oradayken kardeşi aracılığı ile islama yönelerek Malik El Şahbaz adını alması ve siyahi hareketlerde oluşunu anlatıyor. Tabii Elijah Muhammed, Rosa Parks ve Martin Luther King'e de rastlıyoruz bu kitapta..
Özetle, bir mücadelenin öyküsü.