Gül kaya

Gül kaya
@Gul_kya_52
Aykırı bir yolcuyum dünya geniş
Şeytanın dostluğu idam sehpasına kadardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özlemek dedi , aşk kadar önemli değil mi ?
İnsanlar aslında birbirlerini tanımadıkları için severler, tanıdıktan sonra nefret ederler birbirlerinden.
Yürekleriniz herkesin bildiği bir bilmece.