Kitap okunmaya değer. Irkçılığı, çocukların masum dünyası içerisine serpiştirerek çok güzel anlatmış. Alman Nazi ordusunun Polonyalı Yahudileri toplama kampına topladıkları sırada kamptaki esir bir çocukla bir askerin oğlu olan Alman Bruno yaşanılan ırkçılığa bir anlam veremeden arkadaş olurlar. O kadar kötülüğün içinde dost, arkadaş, insan olmayı ve birbirlerine yardım etmeyi başarırlar. Kitabı okumalısınız...
Dostluk, ihanet, dürüstlük, sadakat, kıskançlık hepsi var bu kitapta. Okunacak lar listesine eklenmeli.. Gerçekten beğendim. Daha önce okumalıymışım diyeceğiniz kitaplardan.