‘ Ne diyebilirim ki sana, varlığın sırları saklı senden, benden ; bir düğüm ki ne sen çözebilirsin, ne ben. Bizimki perde arkasında dedikodu; bir indi mi perde , ne sen kalırsın ne ben. ‘
İnsanların kim oldukları sadece adlarından mı anlaşılır sanıyorsun ? Bakışlarından, yürüyüşünden, görüntüsünden , kullandıkları ses tonundan tanırsın onları.
Şimdi sır ve korku devrindeyiz, iki yüzün olmalı, birini kalabalığa göstermeli, ötekini kendine ve Yaratıcı’na saklamalısın. Gözlerini, kulaklarını ve dilimi korumak istiyorsan, gözlerin, kulakların ve bir dilin olduğunu unut.