"O anda hayatın en önemli kurallarından birini hatırladım: bir insanın geride bıraktığı en büyük miras,masum bir insanın gönlüne girip ona hayat direnci kazandırmakmış."
Asla kavgaya girmeyin.Kavga eden taraflar dengelerini kaybetmiş demektir.Kavga edilirken isabetli kararlar verilmez ve objektif olunmaz.Hak ve Adalet kaybolur.Siz ne kadar doğru insanlar olsanız da elinde sopa olduğu müddetçe karşı taraftakiler sizin doğrunuzu görmezler ve size düşman gözüyle bakarlar .Sindirilseler,korkutulsalar bile size düşmanlıkları bitmez,aksine en zayıf anınızı kollarlar.