O halde bir şeyi unutmak istemek, UNUTMAYA NİYET ETMEK, unutmanın iyi bir yolu değildi. Hatta insanın unutmaya niyet ettiği şey aklına daha çok takılıyordu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tuhaf bir tecrube oldu benim için bu kitap.. Orhan Pamuk eserlerini bir solukta okurken bu uzun sürdü. Yer yer üzüldüm, yer yer tekrar üzüldüm. Mevlüd'e eşlik etmek guzeldi. Yanı sıra yakin tarihi okumak da guzeldi. Veee Mevlid'in Rayiha'yi çok sevdiğine yürekten inandım. O mektuplar bence Rayiha'ya yazılmıştı