İçimde bir şey saçmalıyor..Evet, bunu başka türlü ifade edemem. İçsel bir ahengin yerini bir diğerinin alacağı şeklindeki tuhaf bir duygu bu.Hiç sizin başınıza gelmez mi böylesi? İçinizde yeniden düzenlemeler oldugunu hissedersiniz ama bunun doğasını tarif etmeyi basaramazsiniz. Hem zihinsel hem de uzamsal bir şeydir bu.Tıpkı taşınma gibi..