kalabalıklar içinde yalnızım, gözlerimdeki ışık söneli çok oldu. nefes alıyorum ama yaşamıyorum, zaman ağır aksak ilerliyor. kalbimde tarifsiz bir ağırlık var. konuşsam faydası yok, sussam içimde büyüyor. geceler daha uzun, sabahlar daha soğuk. mutlu görünmekten yoruldum artık.kimse fark etmiyor ama bir yanım eksik. öyle işte. yoruldum. gülüşüm sahte, gözyaşım gerçek. zihnimde yankılanan avuntu bir cümle “bunu da atlatırım”. yara aldığım yerlerden sızıyor hislerim. gölgeme bile güvenim kalmadı karanlıkta kayboluyor o da.içimdeki boşluk büyüyor, derinleşiyor. kime anlatsam dinlemiyor, zaten kim dinlese de anlamıyor. merak etmeyin.
iyiyim.
#alıntı