Cehennem başkalarıdır, der JP Sartre. Öyledir. Ama cennet de başkalarıdır. Bu dünyada başımıza gelen iyi, kötü ne varsa başkalarıyla kurduğumuz ilişkilerin sonucudur. Kendimize sormamız gereken ilk soru "bana ne yaptılar?" ise, ikinci soru da şu olmalı: "ben onlara ne yaptım?".