Güleyşa

Güleyşa
@Guleysa
"Qualunque cosa tu faccia, falla con amore"
"İnsan insan mıdır, yalnızca yiyip içmek ve uyumakla geçiriyorsa hayatı?"
Reklam
Cehennem başkalarıdır, der JP Sartre. Öyledir. Ama cennet de başkalarıdır. Bu dünyada başımıza gelen iyi, kötü ne varsa başkalarıyla kurduğumuz ilişkilerin sonucudur. Kendimize sormamız gereken ilk soru "bana ne yaptılar?" ise, ikinci soru da şu olmalı: "ben onlara ne yaptım?".
“İnsanları hayatından hata yaptıkları için değil onlardan umudunu kestiğin zaman çıkartırsın”
"Başlamak için en uygun zamanı beklersen hiç başlamayabilirsin; şimdi başla, şu anda bulunduğun yerden, elindekilerle başla."
"Acın sonsuz olduğunda, dünyanın kararmasını isteyecek olduğunda, yağmurdan sonra parıldayan yeşilliği, bir çocuğun uykudan uyanışını düşün." -