Bir çok paylaşıma yorum yapıyorum evet çünkü seviyorum; fikirlerimi söylemeyi, farklı fikirlerle konuşmayı, istişare etmeyi, birbirimize saygı göstererek konuşmayı seviyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün pazar.
Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar.
Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün
Bu kadar benden uzak
Bu kadar mavi
Bu kadar geniş olduğuna şaşarak
Kımıldamadan durdum.
Sonra saygıyla toprağa oturdum,
Dayadım sırtımı duvara.
Bu anda ne düşmek dalgalara,
Bu anda ne kavga, ne hürriyet, ne karım.
Toprak, güneş ve ben...
Bahtiyarım...
Bir arkadaşın kütüphaneci olduğunu öğrendim, çok sevindim benimde hayalim kütüphanede çalışmak her bir kitap bana göl derya gibi geliyor her birinde kayboluyorum, heleki kütüphane kitap dünyası bana denizi hissettiriyor. Sessiz ve muhteşem korkularıyla o ortamda durmak uyumak bile ne kadar güzeldir.