📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne çok umut kırılmış içimizde, ne çok acı birikmiş. Yenik düşmüşüz hayata incinmişiz biraz. Unutmuşuz asıl şifanın sevgi olduğunu, unutmuşuz bütün umutların sevgiyle yeşerdigini. Sevmeyi bir insana teslim olmak sanmışız, basit almışız, incitmişiz. Bir kuşu sevmeyi unutmuşuz, bir çiçeğin yapraklarını okşamayi, bir ormanda ağaçlara şarkı söylemeyi... Unutmuşuz birçok şeyi. Bunlar tuhaf gelebilir bırakın her şeyi yaşamayı sevin nefes alabildiğiniz her anı sevin...
~Alıntı~