Her şeyin bir zamanı var gökyüzünün altında ki her işin bir zamanı var sevmenin de bir zamanı var nefret etmenin de savaşında barışın da bir zamanı var
Şu meşhur eski deyişi biliyor musun? Yoksulluk kapısından girince aşk pencereden uçar çoğu insan hep yanlış anlıyor bu erkeğin parası bittiğinde kadın ondan ayrıldı anlamına gelmez şu demek bir adamın parası bittiğinde kalbini kaybeder değersizdir o kadar zayıflar ki bilemez bile garip bir aşağılık kompleksine kapılır çaresiz kalır ve kadın kendinden uzaklaştıran o adam olur