Gülsüm

Gülsüm
@Gullsuumm
Cennette, cehennemde insanın içinde..
Bugünlerde hâlâ kitap okuyan birine rastlamak gerçekten nadide bir zevk!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz kadınlar kaybedenlere bayılırız. Çünkü bize yaslanırlar.
"O güzelim gözlerin hakkını hangi ressam verebilir ki.."
" Anladım ki insan, içinde sevgiyle yaşar."
"- Aramızdaki temel fark ne biliyor musun ? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun! + Peki, sen ne görüyorsun bakalım ? - İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan."