En beğendiğim deyişlerden biri Alfred D'Souza'ya aittir:"Uzun bir zaman boyunca bana hayatım...yani gerçek anlamda hayatım yakında başlayacakmış gibi görünürdü.Ama önümde hep bir engel, çözmem gereken bir sorun, yarım kalmış bir iş, ödenmesi gereken bir borç çıkıveriyordu. Hayat bunları tamamladıktan sonra başlayacaktı. Neden sonra gerçeği kavradım ki, bu engeller benim yaşamımın kendisiydi."