Malûm ya Türk milletini tahrip eden başlıca üç türlü mikrop vardı: Stafilokok, gonogog ve
pedagog. İlk ikisinin aşısı, ilâcı falan var. Sonuncusu berbat bir şey... İlacı yok. Bunların yüzünden değil midir ki okullarda seviye yıldan yıla düşüyor... Pedagogların sistemleri liseleri ortaokul, ortaokulları da ilkokul derecesine düşürdü. Tabiî bunun neticesinde üniversiteye de imlâ bilmeyen, kültürsüz çocuklar doluyor.
Dünya, bin bir türlü süt emmiş insanlarla doludur. Ayrıca her insan az veya çok inek sütü de içmiştir. Demek ki her insanın bir anası, bir de inekten sütanası var. Tabii her ineğin bir öküz kardeşi olur. Şu halde her insanın da bir öküz dayısı var demektir. İnsanların niçin zekâ ve insanlık dışında hareket ettikleri anlaşılıyor değil mi? Her insan bir öküzün yeğenidir. Oğlan dayıya, kız halaya çeker derler. Herhalde bazı insanlar süt dayılarına fazla çekiyorlar. Bundan da cihanın huzursuzluğu doğuyor.
Sayfa 65 - Bu yermelerine hayranım adam! :D·Kitabı okudu