Okurken çok sıkıldım çünkü uzun zamandır bu tarz kitap okumamıştım. Fantastik olması güzel sıradışı şeyler okumak güzeldi ama kitap genelde kasvetli ilerliyordu. Belki şu an ruh halime hitap etmedi diye. Kötü diyemem ama keyifle okudum da diyemiyorum