Müminin niyeti de,isi de iyilik ve guzellik uzerinedir.Fakat kötüyü kötu olarak tanimak da nasip...Her isin bir hak,bir batil yonu var.Dunya hayatinin imtihan olmasi bu yuzden...Tercihlerimiz,secimlerimiz,sevdiklerimiz bizi ya Allah'a yaklastiriyor ya da O'ndan uzaklastiriyor.