Bazen saklanır insan, saklanır, yakalanmamak için gizlenir, burnunun ucunu bile göstermeye korkar, yerini belli etmez çünkü Ön yargı kol geziyordur Çünkü yeryüzünde başka şey kalmamış gibi, herkesin arasından seni bulup sataşmaya alırlar.
Bence insanlara hükmetmek arzusu manasızdır. Etrafımız o kadar çirkeflikle dolu ki temiz kalmak için bir tek çare kendi dünyamıza çekilmek ve muhitle hiç olmazsa manen alâkamızı kesmektir!