Uzun zaman önce okumuştum, sonrasında storytelden de dinlemek nasip oldu. Kahramanımız cezasında suçlumuydu değil miydi bilmiyoruz ancak kitap bitene kadar bizde onunla beraber Sibirya'da ceza evinde yaşiyoruz. İnsanlarla karşılaşıyor hayretler içerisinde etrafımıza bakıyoruz tam Dostoyevski klasiği. Kitap bittikten sonra cezaevinden yeni çıkmış bir mahkumla konuşmuştum bizim ceza evlerimizden farklı olsada çoğu duygunun aynı olduğunu anladım.. Şiddetle tavsiye ederim. İyi okumalar
hem her şey insanın kendi elinde, hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor... bu artık yadsınamaz bir gerçek , acaba insanlar en çok neden korkarlar? atacakları yeni bir adımdan, kendi söyleyecekleri yeni bir sözden herhalde...